Vyhľadávanie

Galéria

najnovší obrázok od

Dirty Japan Supra
rozlíšenie 
veľkosť 
zobrazení 
pridané 
1920x1080
369,70 kB
17
8.7.2017
04:41:07

Kúpiť na PC

17,99€

Anketa

Štatistiky

Odkazy

Naša ikonka:
Naša ikonka

Spolupracujeme:
Need for Speed: The Run PC gamerate
ABCgames.sk - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
NFS-Planet
NFSCars.net
Electronic Arts
GTACity.cz

Need for Speed Center


Novinky

Desať hodín naháňania v Most Wanted

Tentokrát sa vrátime do čias prvého Most Wanted z roku 2005. Na YouTube sa objavilo video, ktorého autorom je bulharský tím hráčov NFS, nazvaný StreetKingsTeamBG. Na videu je krátky záznam z pursuitu, ktorý podľa všetkého trval celých 10 hodín. Áno, desať. Hodín.

Video sa zdá byť pravé, čas na časomiere pribúda normálnym tempom. Počet zničených áut pri danej dĺžke tiež znie vierohodne. Keďže však neexistuje žiadny oficiálny zoznam svetových rekordov v oblasti NFS:MW, je možno trochu predčasné tak tento (po všetkých stránkach výnimočný) výkon označovať.

zaslal Trhač    21.07.2014, 23:40:00    sekcia NFSMW    komentáre (0)

World of Speed: Mazda RX-7 (FC3S)

Znovu tu máme prírastok do zoznamu oznámených vozidiel do World of Speed. Novým výrobcom je tentokrát Mazda, prvým zo zverejnených áut tejto značky je rotačný športiak RX-7 druhej generácie FC.

Mazda RX-7 spomedzi zástupu športových (alebo vlastne hocijakých) áut vyčnieva vďaka použitému motoru. Na rozdiel od klasického spaľovacieho motora používajú modely rady RX od Mazdy takzvaný Wankelov motor. Piest sa tu nepohybuje klasicky hore-dole po valci, no skôr rotuje v jeho vnútri. Tento pohyb umožňuje znížiť počet pohyblivých častí a vo výsledku celý motor aj zmenšiť. Piest pri tom nemá klasický kruhový tvar, skôr sa blíži trojuholníku. Ďalším poznávacím znakom sú výklopné svetlomety.


RX-7 sa vyrábala v troch generáciách, od roku 1978 do 2002 sa jej vyrobilo viac ako 800000 kusov. Koncepciou ide o dvojdverové kupé, motor vpredu a zadný náhon. Druhá generácia (FC) sa vzhľadom podobala na Porsche 924/944, ktorým bola rovnocennou konkurenciou. Pod kapotou bol motor 13B s iba dvoma rotormi a objemom 1,3 litra, prepĺňaný turbom. Jeho výkon dosahoval podľa naladenia až 203 koní.
zaslal Trhač    19.07.2014, 14:30:00    sekcia WoS    komentáre (0)

Nový projekt od Criterionu

Slightly Mad Studios so svojim World of Speed a Project CARS nie je jediné herné štúdio, ktoré po Need for Speed pracuje aj na inej závodnej hre. Criterion Games, zodpovedný za remake Hot Pursuit a Most Wanted, na výstave E3 predstavil ich najnovší projekt - adrenalínovú hru obsahujúcu jazdu na viacerých vozidlách.

Hra má mať pohľad z prvej osoby pre lepšie precítenie adrenalínu, rýchlosti a nebezpečenstva. Podporovať má aj Oculus Rift. Projekt zatiaľ nemá názov, prezentované bolo iba krátke video s útržkami z hry.

zaslal Trhač    17.07.2014, 13:30:00    sekcia Ostatné    zdroj: Sector.sk    komentáre (0)

Ženský model vodiča

Z hlbín World of Speed fóra sme vydolovali zmienku o 3D modeli šoféra ženského pohlavia. V Slightly Mad Studios rozmýšľajú nad možnosťou dať hráčom možnosť voľby - hrať za muža alebo ženu. Ženy sme za volantom vo WoS už videli, objavili sa na wallpaperi z E3. Na obrázku je načrtnutá približná podoba vodičky.

zaslal Trhač    16.07.2014, 23:50:00    sekcia WoS    komentáre (0)

Intro z Rivals

Ohľadom Need for Speed Rivals sme sa venovali už viacerým veciam, nešli sme však na to od začiatku. Rivals má totiž veľmi vydarené úvodné video. Už od začiatku hry buduje rivalitu medzi policajnými silami a pretekármi. V tomto videu sú predstavené aj hlavné postavy hry - racer Zephyr vo Ferrari F12 a cop F-8 s Koenigsegg Agera.

zaslal Trhač    14.07.2014, 20:10:00    sekcia NFSR    komentáre (0)

Čím jazdia vývojári World of Speed?

Dnes to bude článok z iného cesta. Určite ste si už hovorili, ako si tak asi žijú ľudia z herného priemyslu. Dnes máme možnosť pozrieť sa na to, akými autami jazdia ľudia zo Slightly Mad Studios, zodpovední za hry ako NFS Shift, Project Cars a World of Speed.

Na autá vývojárov je možné pozerať nielen z hľadiska majetku získaného tvorbou hier, ale tiež z hľadiska vkusu jednotlivých zamestnancov. Predsa len, pokiaľ majú vytvoriť skutočne dobrú hru, musia mať v sebe aspoň trochu vášne pre automobily. A rovnako sa ich vozový park môže prejaviť vo výslednom jazdnom modeli hry. Čím teda jazdia developeri WoS?

Vedúci štúdia - Ferrari 458 Italia

Kreatívny riaditeľ - Ford Mustang Boss 302

Riaditeľ vývoja - Ford Escort

Fyzika & umelá inteligencia - Ford Fiesta (diesel)

IT manažér - Mazda RX-8

Tvorba prostredia- Toyota MR2

zaslal Trhač    30.06.2014, 12:40:00    sekcia WoS    zdroj: WorldofSpeed.com    komentáre (0)

DLC autá na videu

Na YouTube sme objavili video používateľa GhostXGaming, ktorý sa zväčša zaoberá rozbaľovaním balení rôznych hier. Tentokrát vo videu prezentuje autá obsiahnuté v prídavných DLC balíkoch pre NFS Rivals - a priamo v hre.

Konkrétne sa na videu objavia Jaguar XJ220 a C-X75 z balíku Simply Jaguar a Ferrari F40 a F50 z balíku Ferrari Edizioni Speciali. Zaujímavé je, že napriek tomu, že hra samotná pomaly zlacňuje, tieto DLC mierne zdraželi z 5,75€ na 5,99€.

zaslal Trhač    29.06.2014, 22:55:00    sekcia NFSR    komentáre (0)

World of Speed: BMW 135i

Na World of Speed fóre bolo zverejnených päť nových FullHD screenshotov zobrazujúcich BMW 135i prvej generácie - a tomu sme sa ešte nevenovali. Všetky resty treba samozrejme dohnať, preto si spravíme ďalšie poriadne predstavenie aj so všetkými novými screenmi.

BMW radu 1 je tvarom a veľkosťou typický hatchback, kompaktné auto. Jednotka našťastie ctí tradície BMW, a na rozdiel od ostatných malých áut ponúka poctivý zadný náhon. Auto vďaka tomu ponúka úplne iné jazdné zážitky ako konkurencia.


135i sa vyrábalo (a stále vyrába) v rôznych karosárskych verziách, či už ako troj či päťdverový hatchback, alebo ako dvojdverové kupé a kabriolet. Konkrétne najsilnejšia verzia (čo je 135i - odhliadnuc od 1M) bola v prvej generácií dostupná iba ako kupé alebo kabrio.


Pod kapotou sa vystriedali dva rôzne motory s podobnými parametrami - zakaždým to bol benzínový prepĺňaný radový šesťvalec. Staršia jednotka, označená N54, používala dve turbá, novšia N55 iba jedno. Výkonovo sa stále jednalo o 306 koní a 400 Nm. Stovku zvládlo pod päť sekúnd, maximálna rýchlosť bola limitovaná na 250 km/h.


Aj BMW radu 1 má za sebou jeden vskutku pozoruhodný úspech v závodnej oblasti - zisk piateho miesta celkovo v náročnom vytrvalostnom preteku ADAC 24h Rennen Nürburgring .
zaslal Trhač    29.06.2014, 16:50:00    sekcia WoS    komentáre (0)

Výsledky ankety Game of a Generation

O ankete herného serveru IGN.com sa u nás na NFS Centre už hovorilo. Rebríček Top 100 Games of a Generation mal za úlohu zistiť a stanoviť poradie vybraných (nielen-)konzolových hier podľa obľúbenosti, na základe hodnotenia samotných hráčov. Ako teda hlasovali - a kde skončili štyri diely Need for Speed?


NFS Rivals, Shift ani Most Wanted sa do top stovky bohužiaľ nedostali. Ako jediným dielom na bodovanej pozícií sa teda stalo Hot Pursuit z roku 2010 od Criterionu. Hra sa dostala na 88. miesto, a to zrejme ľuďom z PR oddelenia NFS nestačilo - prekvapivo sa s touto informáciou nepodelili na svojom Twitter konte, museli sme pátrať sami. Celkové hodnotenie aj s video recenziou môžete nájsť tu.
zaslal Trhač    28.06.2014, 23:30:00    sekcia NFSHP    komentáre (0)

World of Speed: Mini Cooper S

Ako ďalší prírastok do carlistu World of Speed si predstavíme Mini Cooper S. Táto štýlovka (prevažne do mesta) sa nám po prvýkrát ukázala už vo videu odhaľujúcom tuning, teraz s o nej povieme o čosi viac.

Začnime pekne od začiatku. Prvé Mini sa začali vyrábať v roku 1959, vtedy ešte pod názvom Morris Mini-Minor. Prvý Mini Cooper sa potom objavil v roku 1961 ako prepracovaná športová verzia určená na homologáciu do závodných sérií. Názov Cooper značí spoluprácu s Johnom Cooperom, anglickým konštruktérom pretekárskych áut (od rally až po F1).


Najväčším závodným úspechom Mini Cooperu je jednoznačne trojnásobné víťazstvo na legendárnej Rally Monte Carlo. Tu dokázal poraziť aj krásne Porsche 904. A to všetko so štvorvalcom a predným náhonom.


Moderný Mini Cooper S je v podstate interpretáciou pôvodného Mini a jeho kľúčových prvkov, a ich stvárnením v modernom šate. Značku oživilo (a veru aj poriadne nakoplo) BMW, ktoré poskytlo aj techniku - hlavne motor 1.6 turbo. Tento motor bol vyvíjaný za pomoci koncernu PSA a momentálne je ho možné nájsť aj napr. v Peugeote RCZ naladený na viac ako 200 koní. Auto prezentované vo WoS bude mať konkrétne 189 konských síl a 280 Nm a doplní rady ďalších malých hothatchov - Meganu R.S., Fiatu 500 Abarth a Giulietty.
zaslal Trhač    28.06.2014, 22:45:00    sekcia WoS    komentáre (0)
Strana: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - 179 - 180


Archív noviniek