Nová anketa k Rivals

V novej ankete po vás chceme ohodnotiť kvalitu posledného Need for Speed s odstupom času. Hra vyšla už pred viac než pol rokom, všetky názory sa vám mohli uležať v hlave. Keď sa pozrieme na hodnotenia od profesionálov v branži, slovenský Sector dal hre 7.5, IGN ohodnotilo Rivals na 8.0 a Eurogamer sa rozhodol až pre známku 9.0.
My sme sa rozhodli pre hodnotenie pomocou hviezdičiek, kde päť hviezdičiek znamená najlepšie hodnotenie a jedna to najmenšie. Systém je to jednoduchý, môžete vyjadriť svoj názor.
WoS - Dream Drive: RX7 vs. 190E

Na videu je dobre ukázaný vizuálny tuning áut a tiež rôzne poveternostné podmienky - letné počasie a suchý asfalt je po chvíli nahradený dažďom. Vývojári stále upozorňujú na možnosť zapojiť sa do betatestu, na ktorý sa môžete prihlásiť na oficiálnej stránke hry. Betatest sa ešte stále nezačal, a nevie sa ani dátum jeho spustenia.
Desať hodín naháňania v Most Wanted

Video sa zdá byť pravé, čas na časomiere pribúda normálnym tempom. Počet zničených áut pri danej dĺžke tiež znie vierohodne. Keďže však neexistuje žiadny oficiálny zoznam svetových rekordov v oblasti NFS:MW, je možno trochu predčasné tak tento (po všetkých stránkach výnimočný) výkon označovať.
World of Speed: Mazda RX-7 (FC3S)

Mazda RX-7 spomedzi zástupu športových (alebo vlastne hocijakých) áut vyčnieva vďaka použitému motoru. Na rozdiel od klasického spaľovacieho motora používajú modely rady RX od Mazdy takzvaný Wankelov motor. Piest sa tu nepohybuje klasicky hore-dole po valci, no skôr rotuje v jeho vnútri. Tento pohyb umožňuje znížiť počet pohyblivých častí a vo výsledku celý motor aj zmenšiť. Piest pri tom nemá klasický kruhový tvar, skôr sa blíži trojuholníku. Ďalším poznávacím znakom sú výklopné svetlomety.

RX-7 sa vyrábala v troch generáciách, od roku 1978 do 2002 sa jej vyrobilo viac ako 800000 kusov. Koncepciou ide o dvojdverové kupé, motor vpredu a zadný náhon. Druhá generácia (FC) sa vzhľadom podobala na Porsche 924/944, ktorým bola rovnocennou konkurenciou. Pod kapotou bol motor 13B s iba dvoma rotormi a objemom 1,3 litra, prepĺňaný turbom. Jeho výkon dosahoval podľa naladenia až 203 koní.
Nový projekt od Criterionu

Hra má mať pohľad z prvej osoby pre lepšie precítenie adrenalínu, rýchlosti a nebezpečenstva. Podporovať má aj Oculus Rift. Projekt zatiaľ nemá názov, prezentované bolo iba krátke video s útržkami z hry.
Ženský model vodiča


Intro z Rivals

Čím jazdia vývojári World of Speed?

Na autá vývojárov je možné pozerať nielen z hľadiska majetku získaného tvorbou hier, ale tiež z hľadiska vkusu jednotlivých zamestnancov. Predsa len, pokiaľ majú vytvoriť skutočne dobrú hru, musia mať v sebe aspoň trochu vášne pre automobily. A rovnako sa ich vozový park môže prejaviť vo výslednom jazdnom modeli hry. Čím teda jazdia developeri WoS?






DLC autá na videu

Konkrétne sa na videu objavia Jaguar XJ220 a C-X75 z balíku Simply Jaguar a Ferrari F40 a F50 z balíku Ferrari Edizioni Speciali. Zaujímavé je, že napriek tomu, že hra samotná pomaly zlacňuje, tieto DLC mierne zdraželi z 5,75€ na 5,99€.
World of Speed: BMW 135i

BMW radu 1 je tvarom a veľkosťou typický hatchback, kompaktné auto. Jednotka našťastie ctí tradície BMW, a na rozdiel od ostatných malých áut ponúka poctivý zadný náhon. Auto vďaka tomu ponúka úplne iné jazdné zážitky ako konkurencia.

135i sa vyrábalo (a stále vyrába) v rôznych karosárskych verziách, či už ako troj či päťdverový hatchback, alebo ako dvojdverové kupé a kabriolet. Konkrétne najsilnejšia verzia (čo je 135i - odhliadnuc od 1M) bola v prvej generácií dostupná iba ako kupé alebo kabrio.

Pod kapotou sa vystriedali dva rôzne motory s podobnými parametrami - zakaždým to bol benzínový prepĺňaný radový šesťvalec. Staršia jednotka, označená N54, používala dve turbá, novšia N55 iba jedno. Výkonovo sa stále jednalo o 306 koní a 400 Nm. Stovku zvládlo pod päť sekúnd, maximálna rýchlosť bola limitovaná na 250 km/h.



Aj BMW radu 1 má za sebou jeden vskutku pozoruhodný úspech v závodnej oblasti - zisk piateho miesta celkovo v náročnom vytrvalostnom preteku ADAC 24h Rennen Nürburgring .
Strana: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - 179 - 180 - 181 - 182 - 183 - 184 - 185 - 186 - 187 - 188 - 189 - 190 - 191 - 192 - 193 - 194 - 195 - 196 - 197 - 198 - 199 - 200 - 201 - 202