Vyhľadávanie

Galéria

najnovší obrázok od

MR2
rozlíšenie 
veľkosť 
zobrazení 
pridané 
1600x900
340,76 kB
15439
11.8.2021
17:47:11

Kúpiť na PC

Kúpiť na PC
69,99€

Anketa

Ako hodnotíš NFS Heat? (známkovania ako v škole)
1
Zobraziť sekciu 1492

2
Zobraziť sekciu 1255

3
Zobraziť sekciu 1195

4
Zobraziť sekciu 1174

5
Zobraziť sekciu 1206

Spolu hlasov: 6322

Odkazy

Naša ikonka:
Naša ikonka

Spolupracujeme:
ABCgames.sk - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
NFS-Planet
NFSCars.net
The-Witcher.cz
GTACity.cz

Štatistiky

Novinky - World of Speed

WoS: nové video s RX-7

Rotačnému japonskému vozítku pre zábavu sme sa už venovali v riadnom predstavení, tiež v Dream Drive videu a takisto sme priniesli šesticu screenshotov z hry. Človek by si povedal, že materiálu už máme dosť. World of Speed team si to však nemyslí a servíruje nám ďalšie video s RX-7 v hlavnej úlohe.

Táto konkrétna generácia si zahrala v skvelej a známej ságe Initial D. No od ostatných výnimočných japonských "importov" ju odlišuje hlavne motor - Wankelov rotačný motor. O vysvetlenie princípu jeho fungovania sme sa už raz pokúšali, tentokrát však našťastie máme poruke videosekciu a presné vysvetlenie Wankelu vo videu Engineering Explained.

zaslal Trhač    11.09.2014, 16:30:00    sekcia WoS    zdroj: WorldofSpeed.com    komentáre (0)

WoS: Mazda MX-5 (NC)

Dnes mala premiéru nová generácia Mazdy MX-5, včera ľudia z World of Speed ohlásili prítomnosť tej predchádzajúcej v hre. Tento malý roadster s už kultovým statusom je pre mnohých vstupnou bránou k športovým autám.

História radu MX-5, za oceánom známeho ako Miata, sa začala písať ešte v roku 1989. Prvá generácia predstavovala ľahké (menej ako 1000 kg) a jednoduché športové auto stvorené podľa klasického receptu - motor s prevodovkou vpredu a zadný náhon. Všetky MX-5 mali pod kapotou atmosférické štvorvalce s neveľkým výkonom, hlavne pri prvej generácií (NA) je preto bežná výmena motoru za svalnatý americký small block V8.


Vo World of Speed si zajazdíte v tretej generácií s hardtopom (pevnou strechou). Ako som už spomínal, Mazda 25 rokov po predstavení prvej generácie uvedie na trh tú najnovšiu, ktorá má znovu našliapnuté na dráhu bestselleru. Mazda MX-5 má totiž záznam v Guinnessovej knihe svetových rekordov ako najpredávanejšie športové auto na svete.
zaslal Trhač    04.09.2014, 10:30:00    sekcia WoS    komentáre (0)

WoS - princíp tímovej jazdy

Už sme si hovorili, že na výstave Gamescom v Nemecku má tím okolo World of Speed predstaviť nové autá, bližšie opísať tímovú spoluprácu v hre a tiež zverejniť dátum spustenia bety. Nové autá sme si už predstavili, poďme sa pozrieť na tú tímovú jazdu.

Tímovej hre sme sa venovali už v článku s videom. Na oficiálnej stránke WoS však túto tému rozoberajú hlbšie. Hra samotná sa radí do kategórie "racing MMO", a pevnou súčasťou každej online multiplayerovej hry je tímová spolupráca. Pred každým závodom si jazdci musia medzi sebou určiť svoje ciele, prispôsobiť tomu svoje auto atď. Pri tímovom pretekaní totiž nevyhrá ten kto prvý pretne cieľovú čiaru, vyhrá tím s najväčším počtom bodov.


V každom preteku budú určené štyri ciele (objectives), za ktoré môžu jazdci zbierať body. Môže to byť napr. slipstream, tiež známy ako drafting - držanie sa vo vzduchovom vaku vytvorenom autom pred vami. Medzi ďalšie možné ciele patrí Pathfinder (hľadanie skratiek), Overtake (body za predbehnutie určeného počtu áut), Master Corners (ideálny prejazd zákrutou, ten asi poteší priaznivcov simulátorov), Sliding (akési šmýkanie v zákrute, rozdielne od driftovania) a Master Racing Line (udržať sa v ideálnej stope čo najdlhšie).

Za splnenie viacerých cieľov naraz sa pripočítavajú extra body. Tímová jazda je v preteku podporená výberom takých cieľov, ktoré sa vzájomne vylučujú (nemôžete napríklad udržiavať ideálnu závodnú stopu a driftovať či ísť pritom skratkou). Preto je na hráčoch dohodnúť sa a určiť si špecifické úlohy.


Tímová jazda je štúdiom Slightly Mad hodnotená ako kľúčová časť hry, ktorá ju odlišuje od ostatných multiplayerových hier oceňujúcich iba najrýchlejších jazdcov. Pre všetkých ostatných hráčov potom jazda stráca zmysel. Vo WoS by sa však vďaka plneniu tímových cieľov mal zabaviť každý hráč.

A nakoniec odhalenie dátumu spustenia bety: bude to štvrtý kvartál roku 2014.
zaslal Trhač    31.08.2014, 14:30:00    sekcia WoS    zdroj: Team Racing | World of Speed    komentáre (0)

WoS - Dream Drive: Evo X vs. WRX STi

V zajatí skratiek. Aj tak by sa dalo nazvať dnešné video zo sveta pripravovaného free2play racingu World of Speed. Minulý mesiac sme si oznámili príchod druhého Dream Drive videa (prvé obsahovalo súboj RX-7 a M-B 190E Evolution). Dnes bolo zverejnené na YouTube pokračovanie či druhý diel, ktorý obsahuje súboj Mitsubishi Lancer Evolution X FQ400 so Subaru Impreza WRX STi v uličkách mesta Los Angeles. Skratky sú niekedy na nezaplatenie.

Aj o Eve aj STi sme už dávnejšie vydali krátke články. Video v podstate zobrazuje len to, čo sa už 20 rokov odohráva na rally erzetách po celom svete - boj o nadvládu medzi značkami, ktoré majú inak mnoho spoločného.


Vás však možno viac ako očividné veci zaujíma všetko čo sa skrýva pod povrchom videa. Za odhalenia a obrázky môžeme ďakovať užívateľom WoS fóra. Na videu sa mihol Dodge Viper zrejme najnovšej generácie. Auto má na kapote typický nasávací otvor. Okrem Viperu je vo videu schovaný aj nový Mustang a niečo čo vyzerá ako koniec Subaru BRZ.

zaslal Trhač    28.08.2014, 21:00:00    sekcia WoS    komentáre (3)

WoS: Alfa Romeo 8C Competizione

Pokračujeme v nastolenom tempe, ideme sa pozrieť na Alfa Romeo 8C Competizione. Motor z Ferrari, sekvenčná prevodovka, dve miesta, samosvorný diferenciál, stovka za 4,2 s, desivá cena. Toto vôbec nie je ľudová Alfa.

Prvý prototyp 8C Competizione bol na trh uvedený už v roku 2003. Alfa Romeo na auto zakrátko dostala viac ako 1400 objednávok. Začalo sa však predávať, k veľkej radosti šoférov po celom svete, až v roku 2007 za nemalú sumu 165 000 €.


Dizajn auta je inšpirovaný slávnymi modelmi z tridsiatych a štyridsiatych rokov minulého storočia. Názov Competizione pritom odkazuje na 6C 2500 Competizione z roku 1948.


Pod kapotou je motor, na ktorom sa podieľalo Maserati aj Ferrari. Ide o 4,7 litrový V8 s výkonom 450 koní. Pri hmotnosti okolo 1500 kg trvá zrýchlenie na stovku asi 4 sekundy, maximálnu rýchlosť uvádza Alfa Romeo okolo 180 mph. V realite je to ešte viac, asi 190 mph (305 km/h).


Ja konkrétne sa teším viac na jej menšiu sestru v oveľa lepšej kondícií - 4C s karbónovým monokokom, váhou pod jednu tonu a prepĺňaným štvorvalcom. Snáď sa v hre tiež objaví.
zaslal Trhač    24.08.2014, 19:00:00    sekcia WoS    komentáre (0)

WoS: Ford Focus RS

Vo videu o tímovej jazde sme okrem Imprezy videli aj Ford Focus RS druhej generácie. Poďme si ho predstaviť, tak ako máme vo zvyku.

RS v názve auta značí športovú verziu, vrchol ponuky. Obyčajná jedna-šestka konieckoncov v závodnej hre nebude. Svoju športovú verziu mala však aj prvá generácia Focusu. Auto zaujalo hlavne agresívnym bodykitom, dvojliter s turbom tlačil 211 koní na predok.

Druhá generácia sa dočkala najskôr predskokana v podobe sýtožltého Focusu ST. Auto skvelo jazdilo, no hlavne úžasne znelo - vďaka päťvalcovému motoru z Volva. Vďaka piatim valcom a turbu však spotreba vždy bola dvojciferná. Už ST položilo laťku výkonu vysoko - posielalo 225 koní na predné kolesá. Zaužívané pritom je, že viac ako 200 koní iba predná náprava auta nezvládne. S čím potom príde ostré RS?


Ford hodil starosti za hlavu a z päťvalca vytlačil 300 koní. Proti ťahaniu za volant použili samosvorný diferenciál a systém nazvaný RevoKnuckle, čo je variácia na zavesenie MacPherson. V hre samozrejme takéto problémy odpadajú, hlavné je, že pôjde asi o ten najrýchlejší hothatch vo World of Speed.

Teda, najrýchlejší iba v prípade, že vo WoS nebude aj šialený brat Focusu RS, RS500. Je to limitovaná, 500 kusová verzia RS posíleného na 350 koní. Pretože prečo nie?
zaslal Trhač    24.08.2014, 12:50:00    sekcia WoS    komentáre (0)

WoS: Subaru Impreza WRX STi

Už pri poslednom videu o tímovej jazde sme spomínali nové autá, ktoré sa vo videu ukázali. Ako prvé z nich sa nám dnes predstavuje svetoznáma Impreza WRX STi.

Subaru Impreza je jeden z hrdinov novodobej rally scény, spoločne s Mitsubishi Lancer Evolution. Zvyčajne sa spája s menom Collina McRae, Richarda Burnsa a Pettera Solberga. Impreza je stálicou v sérii Need for Speed, objavila sa tiež v skvelom simulátore Richard Burns Rally.

Po technickej stránke ide o stokrát prevarenú a časom zdokonalenú koncepciu motor vpredu a pohon 4WD. Motorom je na rozdiel od typickejšieho radového štvorvalca v prípade Evolution trochu exotickejší štvorvalcový boxer. V prípade WRX STi, čo je vrchol ponuky, je navyše prepĺňaný turbom. Motor má objem dva litre, výkon pod tristo koní. Imprezy jazdiace v najvyššej sérii WRC boli známe svojou legendárnou farebnou kombináciou modrej karosérie a zlatých diskov kolies.

zaslal Trhač    15.08.2014, 10:00:00    sekcia WoS    komentáre (0)

WoS - upútavka na tímovú jazdu

Znovu tu máme jedno z videí, ktoré nám odhaľujú dôležité detaily z World of Speed. Upútavka na konferenciu Gamescom nám ukázala základné princípy hrania za tím, útržky z okruhu v Moskve a tiež nové autá.

Video ukazuje súboj dvoch tímov, červených a modrých (Team RED vs Team BLUE). Hneď po štarte oba tímy začínajú získavať body za rôzne úlohy. Na začiatku uvidíme štvorkolku bodovať za jazdu v šmyku. Driftovanie na prvý pohľad vyzerá trochu umelo, z videa však ťažko získame presnú predstavu. Ďalej vidíme jedno auto odtrhnúť sa od skupiny a vyhľadať novú trasu vedúcu cez skratku. Predpokladáme, že skratky budú na rovnakých tratiach na tých istých miestach, po ich naučení by sa tak dali ľahko získavať body za ich odhalenie v každom preteku. Nakoniec vidíme jedno auto vo vzduchovom vaku druhého - ide o tzv. slipstream. Použitie tejto techniky je ohodnotené 60 bodmi. Body sa tímu prirátajú tiež za získanie prvého miesta v preteku. Víťazom sa napokon stane tím s väčším počtom bodov v cieli.



Vo videu sa objavili tiež nové autá, konkrétne ide o Ford Focus RS, Subaru Impreza a Alfa Romeo 8C Competizione.



Video ukazuje, že jazdci v tíme musia spolupracovať, aby zabezpečili svojmu tímu víťazstvo. Len skončiť prvý nestačí, a takisto i keď viete že samotný pretek neskončíte prví, ešte vždy môžete pomôcť vyhrať svojmu tímu pomocou plnenia úloh a zabránenia splneniu úloh protivníkom.

zaslal Trhač    12.08.2014, 20:45:00    sekcia WoS    komentáre (0)

WoS - počasie

Dynamickú zmenu počasia poznáme už z posledných častí Need for Speed, veľmi pekne si s ním poradil grafický engine Frostbite 3 v Rivals. Vo World of Speed uvidíme v akcii engine Madness, ktorý sa už predviedol v sérii NFS Shift.

V najnovšom videu vidíme rôzne poveternostné podmienky, s ktorými sa na okruhoch stretneme. Od pekného slnečného počasia sa môžeme dostať až ku jazde v noci a daždi. Na videu si môžeme všimnúť realistický pohyb zástav povešaných popri trati, to má na starosti zrejme technológia PhysX. Veľmi dobre tiež vyzerajú mláky na asfalte. Kvapky dažďa dopadajú stále na to isté miesto. Video celkovo dáva dôraz na prepracovanú grafickú stránku hry.

zaslal Trhač    08.08.2014, 10:25:00    sekcia WoS    komentáre (0)

Tuning vo World of Speed

Predstavenie tuningu vo World of Speed bolo istotne veľkou udalosťou. Pri návale ostatných noviniek sme sa mu však nestihli poriadne venovať. O úprave áut totiž na oficiálnej stránke WoS vyšiel obsiahly článok, ktorý vyjasňuje niekoľko vecí.


World of Speed vyznáva myšlienku auta ako obrazu vodiča. Inak povedané, auto by malo reprezentovať a odrážať osobnosť hráča. A keďže každý človek je iný, aj autá by sa mali od seba líšiť čo najviac. Tento cieľ sa dá splniť čo najväčším výberom rôznych dielov (vizuálny tuning).

Hráči si budú môcť polepiť auto rôznymi vinylmi a nálepkami. Meniť sa budú samozrejme aj diely karosérie. Na videu sme videli zmenu nárazníkov, prahov, kapoty a spoileru. Hovorí sa aj o zmene svetiel a diskov kolies.


Vizuálny tuning však nebude ovplyvňovať výkonnostné parametre auta. Takže ten istý systém ako poznáme z Undergroundov. Samozrejme, táto hra bude arkáda, odvolávať sa na reálnosť preto nemá zmysel. Vývojári chcú tvar a výzor vozidla nechať čisto na hráčovi a tiež zabrániť situácii, kde by všetky autá vyzerali rovnako.

Výkonnostné úpravy sa budú týkať motoru, prevodovky, prepĺňania, podvozku, bŕzd, dusíku a pneumatík. To všetko sme videli vo videu. Článok však spomína, že niektoré diely neprinášajú iba výhody, ale aj niektoré zápory - silnejší motor napr. zvýši hmotnosť auta. S ohľadom na tímovú hru je tiež dôležité vyladiť svoje auto tak, aby bolo vhodné na jeho špecifický účel. Nakoniec ešte jedna samozrejmosť - nové diely sa odomykajú postupne, hraním hry.


To sú všetky dnešné novinky, zaujali vás? Podeľte sa s nami v diskusii.
zaslal Trhač    03.08.2014, 13:45:00    sekcia WoS    zdroj: Oficiálna stránka WorldOfSpeed.com    komentáre (0)
Strana: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6


Archív noviniek